busigt

det blev karlstad för min del imorgon!
blev ypperligt glad må jag lova, det kändes bra i hela kroppen.

Fakk va jag stör mig på kändisbloggare som säger att "vägen till en bra blogg är att inte skriva om sitt vardagliga liv".
lol, det är precis det dom gör.
what the hell's the difference?
nåväl.

Hihi, fick beröm av min "nya" engelska-lärare att jag bara kunde kliva rakt in i ett arbetsområdet och göra bra ifrån mig. Kände mig som en kung i klassrummet, invincible.

Nej, nu jävlar blire ta mig fan att somna till en mysig rymd-dokumentär, finns inget bättre.
kthxbai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv till jävla namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras kanske)

URL/Din jävla bloggadress: (som jag antagligen inte ens kommer besöka)

Din kommentar:

Trackback