my meth

Länge sen jag uppdaterade I knows.
Haha, jag råkade tappa min helt nya mobil i toaletten här om dagen, känns underbart!

Nu ska jag nog spela Minecraft eller LoL, vet dock inte vilket jag vill spela, hemskt dilemma! D:

Förövrigt så har det nya L )VE albumet släppts, Angels and Airwaves är verkligen trollkarlar, önskar jag kunde krama dom alla, speciellt Tom.
Tom Delonge för mig är som Bill Kaulitz var för alla emos 2007.
Fast Tom Delonge verkar vara en så vacker person, han verkar verkligen ha en så fin personlighet.

Förövrigt 2: så firade jag årsdag med min ginger i fredags, typ det ända värda på det här lovet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv till jävla namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras kanske)

URL/Din jävla bloggadress: (som jag antagligen inte ens kommer besöka)

Din kommentar:

Trackback