inte fucking okej

Visste redan igår att det inte var någon svenska idag.
Och jag har bara spanska och svenska på fredagar nu framöver (win)
så när jag kommer till skolan (40 minuters resa med buss) så märker jag att ingen är vid spanskasalen.
Går ut i korridoren och får syn på Frederick som säger att spanskan är inställd.

Bussarna från skolan hem går lite si så där.
Klockan var ungefär 9:30 när jag kom på att jag även skulle göra prov vid 12. Så jag snabbt som fan hittade läraren jag skulle göra provet hos och sa min story.
Hon tyckte då att jag kunde göra det direkt istället. Ah det var nice tänkte jag väll.

Börjar skriva provet och märker sedan att min buss går ungefär om 10 minuter.
*kollar nästa buss* Den TIDIGASTE bussen åkte hem vid 14:15
Skrev alltså ett halvdant prov och sprang till bussen.

PÅ bussen kommer jag sedan på att jag inte har någon jävla hemnyckel.
Var tvungen att gå upp till skolan min lillebror går på och få hans.

Nu har jag precis kommit hem. Jag är bajsnödig, sur, trött, har ont.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: monkeyslut (cornis)

re: du är ful.

2011-11-25 @ 18:15:55
URL: http://corneliaedvinsson.blogg.se/
Postat av: monkeyslut

re: ja det gör hon. Monkeyslut är från misfits.

2011-11-25 @ 18:26:38
URL: http://corneliaedvinsson.blogg.se/
Postat av: lena moster

Hörre du du...nyckel har du ju i sunne....!!!!!!!!!!!!

2011-12-19 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Skriv till jävla namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras kanske)

URL/Din jävla bloggadress: (som jag antagligen inte ens kommer besöka)

Din kommentar:

Trackback